اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

چالش خاصی پیش روی ورزش بانوان در استان وجود ندارد 

  • کد خبر: ۱۶۸۲۸۸
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۱
چالش خاصی پیش روی ورزش بانوان در استان وجود ندارد 
بانوی تکواندوکار خراسانی گفت: چالش خاصی در حوزه ورزش بانوان وجود ندارد البته ناگفته نماند که محدودیت بیشتر در ذهن انسان ایجاد می‌شود.

راضیه رنگرززاده خراسانی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص آغاز مسیر ورزشی خود، اظهار کرد: از ۷ سالکی تکواندو را آغاز کردم و در ۱۳ سالگی اولین مدال طلا کشوری خود را کسب کردم اما متاسفانه در دوره نوجوانان آسیب دیدم و از میادین برکنار بودم. 

این تکواندوکار ۲۲ ساله خراسانی پس از اتمام دوره مصدومیت در رده سنی نوجوانان در حالی که فقط می‌توانست یک دور از رقابت‌ها را شرکت کند، یک مدال برنزی را در کارنامه خود ثبت کرد. 

وی در رده جوانان یک مدال طلا، یک مدال نقره و ۳ مدال برنز را در کارنامه خود ثبت کرده است. همچنین در مسابقات آزاد آسیایی که سال ۱۴۰۰ در تهران برگزار شد در جایگاه سوم ایستاد. 

رنگرززاده سال ۱۴۰۱ به اردوی تیم ملی دعوت شد اما در آخرین مرحله انتخابی  انتخاب نشد اما در مسابقات جام فجر و آزاد آسیایی شرکت خواهد کرد. 

وی حمایت‌های مالی و معنوی هیات تکواندو خراسان رضوی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شاید پاداش‌ها کمی دیر و زود داشته باشد اما سوخت و سوز ندارد و حمایت‌های خوبی وجود دارد. 

این بانوی تکواندوکار خراسانی در خصوص ادامه دادن تحصیلات و ورزش به طور همزمان، گفت: دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی تهران هستم و به علت علاقه من به ورزش این دیواری اگر هم وجود دارد من احساس نمی‌کنم و انتخاب مسیرم رضایت دارم. 

رنگرززاده در خصوص چالش‌های پیش‌روی بانوان ورزشکار استان، بیان کرد: چالش خاصی در حوزه ورزش بانوان وجود ندارد البته ناگفته نماند که محدودیت بیشتر در ذهن انسان ایجاد می‌شود.

در نهایت رنگرززاده خواستار حمایت‌هایی در حوزه اشتغال ورزشکاران قهرمانی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->